Dinitrol 501 FC hodinové lepidlo na sklo
  • Dinitrol 501 FC hodinové lepidlo na sklo
  • Dinitrol 501 FC hodinové lepidlo na sklo

Dinitrol 501 FC hodinové lepidlo na sklo

199 /ks
164bez DPH
Skladem ihned (30 a více ks)
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Značka
  • Hodnocení (0)
  • Diskuze
DINITROL 501 FC POLYBOND FC hodinové lepidlo pro lepení autoskel

Balení:
kartuše 310ml

Charakteristika:
Dinitrol 501 FC je hodinové lepidlo autoskel, které je rovněž využíváno pro konstrukční lepení v autoprùmyslu (nástaveb, kabin a pod.) v případech nejvyššího namáhání. Dinitrol 501 FC je kvalita lepidla používaná v prvovýrobě pro zasklívání nových vozidel a je plně doporučena i pro servisní opravy. Při lepení autoskel případně při konstrukčním lepení je nutno používat i navazující pomocné materiály viz dále. Plný pracovní postup je zárukou kvality a životnosti lepeného spoje. Aplikace je jednoduchá pomocí obvyklých pomůcek a nářadí. Lepidlo má úplnou tvarovou stálost po aplikaci (v nevyzrálém stavu), tvoří jen krátký vlas a rychle zraje vlivem vzdušné vlhkosti. Ve vyzrálém stavu pak vykazuje vysokou odolnost proti stárnutí a ultrafialovému záření, je přelakovatelné, nekorozivní a čichově neutrální.

Oblast použití:
Dinitrol 501 FC - je hodinové lepidlo autoskel určené pro lepení čelních, postranních a zadních autoskel osobních a nákladních aut, autobusů, průmyslových
vozidel atd.
- je rychlé konstrukční vysokopevnostní lepidlo používané pro lepení nejvíce namáhaných sestav kabin vozidel a autobusù, nástaveb automobilù, drážních vozidel apod., kde je třeba zrychlený proces zrání.

Aplikace:
Lepení autoskel

Příprava autoskla (nového)
- plochu autoskla očistěte obecným čističem od mastnot (např. DINITROL 7250) keramický sítotisk ošetřete přípravkem DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR systémem nanést a setřít
- naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER (několikanásobné zvýšení přilnavosti a zachycení UV záření) a nechejte ji cca 10 min zaschnout
- autoskla opatřená z výroby RIM-páskem vyžadují před lepením ošetření RIM-pásku pomocí DINITROL 540 REACTIVATOR. Povrch RIM-pásku se potře souvislým
filmem a nechá se zaschnout. Shodně se postupuje, pokud potřebujeme lepením navázat na jakýkoli zvětralý polyuretan.

Příprava příruby karoserie
- na místech, kde není původní pevná housenka lepidla, odstraňte mechanicky rez a volné části lepidla, očistěte celou přírubu včetně lakovaných částí pomocí DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR, naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER
- původní housenku lepidla odřízněte pomocí dláta nebo nože na sílu cca 1 mm a takto získanou čistou plochu již nijak neošetřujte !!! Pak naneste lepidlo na připravenou plochu autoskla (nebo případně karoserie) a vložte autosklo do rámu karoserie. Distančními podložkami je nutno zajistit správnou sílu lepidla po ztvrdnutí, která má činit minimálně cca 3 mm. Pokud lepíte původní autosklo na němž drží stará housenka lepidla, pak ji těsně před lepením seříznìte dlátem na sílu cca 1 mm a přímo naneste polyuretan. Nepoužívejte na takto seříznutou vrstvu polyuretanu ani DINITROL 520 Cleaner, ani DINITROL 530 Glassprimer !!!
Konstrukční lepení se provádí podle naprosto obdobných zásad s tím, že před použitím DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR předchází:
- mechanické očištění a zdrsnění povrchu SCOTCHBRITEM, smirkovým papírem nebo např. FLEX-bruskou
- DINITROL 530 GLASPRIMER je nahrazen přípravkem DINITROL 550 MULTIPRIMER případně čirým DINITROL 560 PVC ACITVATOR resp. DINITROL 625.

Obecné zásady
- Teplota zpracování od +5 °C do max. +35 °C.
- Lepené dílce i použité materiály musí mít teplotu pracoviště tak, aby nedocházelo ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v průběhu lepení.
- DINITROL 530 GLASPRIMER i DINITROL 550 MULTIPRIMER obsahují usazující se pevné částice a je tedy nutno je před použitím důkladně promíchat pomocí vložených
míchacích kuliček.
- Nevytvrzené lepidlo se může odstranit pomocí DINITROL 585 a tvarovat pomocí DINITROL 300. Ztvrdlé lepidlo se nechá odstranit pouze mechanicky.
- Veškeré používané materiály jsou hygroskopické (pohlcují vzdušnou vlhkost) a z toho dùvodu je nutno obaly bezodkladně zavírat a skladovat v suchu.
- Výrobce garantuje dokonalý výsledek lepení jen při použití úplného systému lepení DINOL (Cleaner, Glassprimer a navazující lepidlo) a dodržení postupu aplikace viz dříve.
Připravenost vozidla k jízdě: v závislosti na teplotě a atmosférické vlhkosti po 1 hod.

TECHNICKÁ DATA:
Barva: černá
Báze: polyuretan
Tekutost:  40-55 g/min
Hustota cca.: 1,2 g/ cm3
Doba tvoření kůže cca.: 15-20 min při 23°C a 50% relativní vlhkosti
Tvrdost Shore A (DIN 53505) cca.:  52
Poměrné prodloužení při přetržení (DIN 53504) cca.: 700%
Pevnost v tahu (DIN 53504) cca.: 10 N/ mm²
Pevnost v trhu cca.: 12 N/ mm²
Pevnost v tahu při 100% prodloužení cca.: 1,85 MPa
Střižný modul při 10% deformaci cca.: 1,1 MPa
Pevnost ve střihu 3h: 0,9 MPa
                                24h 4,0 Mpa
                               168h 7,5 MPa
Teplota zpracování: +5°C - +35°C
Tepelná odolnost: -40°C - +90°C, krátkodobě až +120°C
Doba odjezdu vozidla s 1 aibagem: 1h
                                        s 2 airbagy 3h
Předběžný nátěr: Dinitrol 520 a 530 (550)
Viskozita: pastovitá
Skladování: Při chladném a suchém skladování neotevřené cca.: 12 měsíců. Chránit před slunečním světlem. Neskladovat při teplotách vyšších než + 25°C.
Kód produktu 12064
EAN 4046085120642
Značka Dinitrol

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.
Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.